• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

فلزیاب یا گنج یاب نقطه زن چیست؟

دستگاه های نقطه زن همان طور که از نامشان هم پیداست ، برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورد استفاده قرار می گیرند. فلزیاب های نقطه زن یکی از حیاتی ترین سیستم های برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند.

ما در اینجا 8 مورد از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های فلزیاب را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید دستگاه مناسب خود را خریداری کنید .

فلزیاب گوفایند ۴۰

GO FIND با داشتن طراحی زیبا و فوق العاده مناسب برای انجام کاوش در هر مکانی است ردیابی آسان –  این فلز یاب تمام اتوماتیک تداخل صداهای داخل زمین را به سرعت و به راحتی کاهش می دهد .هنگام انجام کاوش با دستگاه گو فایند چراغ های موجود در صفحه نمایشگر با رنگ های مختلف میتوانند با ارزش بودن یا بی ارزش بودن اهداف را مشخص کنند و با این کار اپراتور میتواند در صورت تمایل عمق هدف را نیز مشخص کند و در کمترین زمان ممکن به با ارزش بودن یا نبودن هدف پی ببرد .

هنگامی که فلزیاب گو فایند سیگنال های فلزاتی مانند آهن و نیکل را دریافت میکند به رنگ قرمز در آمده و هنگامیکه با اهداف با ارزشی همچون طلا و نقره برخورد میکند LCD آن به رنگ سبز در می آید .

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz z2

سیستم فلزیاب لورنز زد۲ یک فلزیاب خاص پالسی میباشد که در دسته بهترین فلزیاب های کشور میباشد.

این سیستم دارای تکنولوژی پیشرفته میباشد که حساسیت و دقیت بالای دارد برای کشف طلا و گنج های با ارزش است.

این سیستم قدرتمند lorenz z2 که ساخت شرکت لورنز دیپ مکس آلمان است قدرت و توانایی بالای در تفکیک انواع فلزات و کشف آنها را برای شما عزیزان بسیار راحت و آسان میکند .

سیستم قوی فلزیاب لورنز زد ۲ در زمین های دارای نمک و معدنی از خود عملکرد ثابت و خوبی نشان داده است .

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

فلزیاب ۶۶ GO-FIND

فلزیاب ۶۶ GO-FIND طوری طراحی شده که سبک بوده و از خستگی اپراتور در حین کاوش بکاهد بدون اینکه از کارائی و راندمان آن کم شود.

دستگاه گنج یاب GO-FIND 66 را روشن کنید و بلافاصله به کاوش بپردازید.

به لطف سنسور های کاملا اتوماتیک برای تشخیص زمین های شور ،

دیگر برای جابجا شدن از ساحل به محلی دیگر،  به تنظیم مجدد فلزیاب GO-FIND 66 یا تغییر حالت نیازی نیست .

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

فلزیاب لجند | The Legend

لجند Legend یک نقطه زن نسل جدید محصول شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است. این فلزیاب از فناوری VLF برای جستجو و کاوش استفاده میکند.

از این فلزیاب می توانید در عمق 3 متر زیر آب استفاده کنید. در تست خشکی هم این دستگاه توانایی یافتن فلزات را در عمق 2 متر واقعی را دارد. خاصیت ضدآب بودن تنها مزیت این سیستم نیست چون همین خاصیت به علت استفاده از تکنولوژی IP 68 باعث می شود گرد و غبار نیز وارد دستگاه نشود و عمر دستگاه را بالاتر می برد.

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

فلزیاب مولتی کروزر

دستگاه فلزیاب مولتی کروزر دارای دو مدل متفاوت وارد عرصه فلزیابی شده است . مدل کروزر و مولتی کروزر دو مدل از این دستگاه می باشد. فلزیاب KRUZER به دلیل داشتن صفحه نمایشگر LCD قابلیت دید در شب را نیز دارد. فلزیاب مولتی کروزر دارای سیستم کارکرد پالسی است و برای کاوش در اعماق زمین های سخت و دشوار بسیار مناسب است.

عملکرد بسیار پایدار در زمین های شور،نمکی،ساحلی و حتی زیر آب برای شکارچیان گنج تامین می کند.

شش حالت جستجو که شما رو در ماسه خشک، شن مرطوب و زیر آب یاری می نماید .

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

فلزیاب تی 5

دارای جدیدترین سیستم پالس میباشد که معنی کامل آن (pulse induction technology) میباشدکه توسط شرکت tfinders تولید و عرضه شده .

دارای 2 لوپ کاوشگر 14 اینچی و 20 اینچی میباشد که ضد آب و کویل 120*120 است .

فلزیاب T5 به واسطه سیستم های پالس، درهنگام کاوش درصد خطا را بسیار پایین آورده، عمق کاوش مفید دستگاه در مکان های مختلف 4/5 متر میباشد .

عمق کاوش مفید با لوپ دیسک 2 متر و با کویل 120*120 حدود 4/5  متر در زمین را میتوان کاوش کرد

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

 

فلزیاب بی اچ پی

فلزیاب بی اچ پی سوپر یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته هر سه دستگاه نقطه زن بوقی، ردیاب آنتنی و اسکنر را دارا می باشد که نست به قابلیت های بی نظیر خود با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه می گردد.

عمق کاوش سیستم ردیاب آنتنی به کار رفته در این دستگاه به 8 متر و دارای شعاع کاوش 500 متر می باشد .

با ثبات بالا و تکنولوژی خیلی عالی در حذف ذرات کمک میکند که در تمامی مناطق جغرافیایی بخوبی و با دقت بالا عمل کند.

سیستم بالانس دستی و اتوماتیک شرایط سازگاری با هر نوع خاک مرطوب، بارانی، شوره زار و … را دارد.

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

فلزیاب klcc

فلزیاب klccدستگاه klcc با داشتن فناوری القایی پالس توانایی تشخیص طلا و نقره را دارا می باشد. این دستگاه می تواند تا حداکثر عمق 5 متر را کاوش و شناسایی کند. به دلیل دارا بودن سیستم پالسی فلزیاب klcc توانایی کار در زمین های سخت را دارد. این دستگاه یکی از بهترین فلزیاب نقطه زن جهان می باشد که به دلیل ویژگی های پیشرفته و حرفه ای قابلیت استفاده در مناطق کوهستانی و صخره ها را دارد.مشخصات فنی دستگاه فلزیاب klcc عبارت اند از :عمق اسکن بالای 15 مترعمق ردیاب بالای 10 مترقابلیت اتصال به کویل های جدیدطراحی بهتر با مقیاس و حجم کمترقابلیت جستجو در مناطق کوهستانیحذف نویزهای مغناطیسی برای کاهش خطا

 

انواع فلزیاب نقطه زن حرفه ای

 

از کجا فلزیاب نقطه زن حرفه ای بخریم ؟

همان طور که می دانید؛ قیمت فلزیاب بسیار بالا می باشد. از این رو تنها عده ی معدودی می توانند به راحتی یک دستگاه بخرند. و عده زیادی به ناچار با هزینه های سنگین و گاها حتی فروش بخشی از زندگی خود؛ می توانند یک دستگاه را خریداری کنند. بسیاری از افراد نیز به خرید فلزیاب بی کیفیت و ارزان قیمت روی می آورند که محکوم به شکست خواهند بود .

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید گرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید
میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت
حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن  با ما در ارتباط باشید

شرکت زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان