• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

بررسی فلزیاب Gold Kruzer

بررسی فلزیاب Gold Kruzer

بررسی فلزیاب Gold Kruzer

بررسی فلزیاب Gold Kruzer

بررسی فلزیاب Gold Kruzer محصول شرکت نوکتا،  با فرکانس بالای 61 کیلوهرتز کار می کندبررسی و با ارائه بهترین حساسیت به ریزترین قطعات ، مزارع طلای کشف شده را زنده می کند. جدا از عملکرد استثنایی آن در شرایط سخت زمین و سنگ های داغ، طراحی مقاوم و ضد آب آن باعث می شودپیشرفته ترین وجواهرات در بازار باشد.

 

بررسی فلزیاب Gold Kruzer09122302215
بررسی فلزیاب Gold Kruzer
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

ویژگی های فلزیاب گلد کروزر

  • کاملا ضد آب تا عمق 5 متر
  • محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار کامل
  • تفکیک دقیق و عالی
  • قابلیت رد آهن
  • عملکرد بالا و عمق بی نظیرباتری داخلی لیپو
  • 19 ساعت استفاده مداوم
  • کار با فرکانس بالای 61 کیلوهرتز
  • 3 سطح عمق شناسه هدف قابل انتخاب
  • کارایی بالا و عمق بی نظیر
  • قابلیت شناسایی قطعات طلای عمیق یا جواهرات خرد
  • حالت ساحلی پیشرفته
  • عملکرد بسیار پایدار در ماسه خشک، ماسه مرطوب و زیر آب
  • سرعت بازیابی بالا

سایر مشخصات فلزیاب گلد کروزر

این دستگاه در همه زمین ها حتی در شرایط سخت زمین مانند سنگ های داغ یا حاوی مواد معدنی کار می کند. با ارائه بهترین حساسیت به ریزترین قطعات، میادین طلای شکار شده را زنده می کند. جدا از عملکرد استثنایی آن در شرایط سخت زمین و سنگ های داغ، طراحی مقاوم و ضد آب آن، Gold Kruzer را به پیشرفته ترین فلزیاب طلا و جواهرات میکرو در بازار تبدیل کرده است.

در مناطقی که گردو غبار و یا آشغال وجود دارد با حساسیت بالا اشیاء گرانبها را یافت می کند و همچین قطعه های بسیار ریز طلا که در زیر خاک توسط خاک و سنگ های داغ پوشانده شده است به راحتی کاوش می کند. یکی از ویژگی های دیگر هر فلزیاب قابلیت حمل بودن و وزن کم آن است که فلزیاب گلد کروزر این ویژگی را دارد و کاوشگران در زمین هایی که عبور و مرور سخت است به راحتی می توانند جابه جا شوند و به مشکل برنخورند.

 

بررسی فلزیاب Gold Kruzer09122302215
بررسی فلزیاب Gold Kruzer
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

حالت های جستجو

  1. حالت Gen (تمام فلز)
  2. حالت سریع
  3. حالت تقویت
  4. حالت میکرو

افراد می توانند حالت های بالا را انتخاب کنند و به دنبال کاوش طلا ، فلزهای گرانبها و اشیاء با ارزش باشند خوبی این دستگاه این است که با تمامی زمین ها انعطاف پذیر است و کاوشگران به راحتی می توانند در زمین سخت و سفت ، شنی و دریایی اهداف را از درون زمین شناسایی کنند. همچنین این دستگاه قادر است اشیاء آهنی را حذف کند و فقط دنبال اشیاء طلایی باشد و در زمین هایی که زباله و نویزهای زیادی هستند به راحتی آنها را فیلتر می کند و هیچ مزاحمی در کاوش اجسام باارزش پیش نخواهد آمد.

عمق زنی Gold Kruzer

طبق تجربه کاوشگرانی که طبق این سیستم پیش رفتند توانستند که اجسام درون زمین را تا عمق حدود 1.5 متر پیدا کنند همچنین در آب تا عمق 5 متر می‌تواند بدون مشکل به کاوش ادامه دهد.

قیمت فلزیاب Gold Kruzer

طلایاب Gold Kruzer با فرکانس بالای 61 کیلوهرتز کار می کند و با ارائه بهترین حساسیت به ریزترین قطعات، میادین طلای کاوش شده را زنده می کند. جدا از عملکرد استثنایی آن در شرایط سخت زمین و سنگ های داغ، طراحی مقاوم و ضد آب آن، Gold Kruzer را به پیشرفته ترین فلزیاب طلا و جواهرات در بازار تبدیل کرده است. به دلیل وابستگی به نرخ ارز، قیمت این دستگاه ثابت نمی باشد.

 

بررسی فلزیاب Gold Kruzer09122302215
بررسی فلزیاب Gold Kruzer
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

نتیجه گیری

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت زرشناسان

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام زرشناسان

تلگرام زرشناسان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

برچسب ها

تماس با تیم زرشناسان