• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی ، فلزیاب راکتی یا همان پین پوینتر یکی از محبوب ترین فلزیاب ها در بازار است که خریداران زیادی دارد . اکثر افراد در ابتدای فلزیابی ، دستگاهی که انتخاب می کنند تا اولین بار آن را تجربه کنند فلزیاب دستی است . این دستگاه هم مزایا و هم معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید مورد بررسی قرار گیرد . در این مقاله می خواهیم به همه چیز درباره فلزیاب دستی بپردازیم . اگر با معنی و مفهوم فلزیاب آشنا نیستید ، بر روی آن کلیک کنید .

 

فلزیاب دستی 09122302215
فلزیاب دستی
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک

فلزیاب دستی چیست؟

 

دستگاه فلزیاب دستی نام دیگر آن است . این فلزیاب یک دیوایس قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص خود را دارد . شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت . نوک این دستگاه قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد .

سپس پس از تشخیص فلز دستگاه به صدا در میاید و آلارم خود را همراه با لرزش دارند . در حالت کلی ، این فلزیاب دستی جهت تشخیص اجسام فلزی نزدیک و با میدان محدود است . در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود . به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه آن توسط یک فلزیاب این اتفاق میوفتد .

فلزیاب دستی 09122302215
فلزیاب دستی
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک

 

کارایی فلزیاب دستی

این دستگاه یک فلزیاب نقطه زن به شمار می رود . البته که نام اصلی آن که به صورت عموم استفاده می شود ، پین پوینتر است . یعنی این دستگاه صرفا در زمانی به کار می رود که ردیابی به صورت کامل انجام شده و اکنون زمان پیدا کردن مکان دقیق فلز است . پس از شعاع زنی و پیدا کردن مکان حدودی فلز ، محدوده آن را پیدا می کند . سپس با یک فلزیاب نقطه زن پالسی یا وی ال اف متوجه می شوند که مکانی که باید حفاری کنند ، کجا قرار دارد .

پس از فهمیدن آن ، فرد کاوشگر شروع به حفاری میکند . در آن زمان است که این فلزیاب راکتی به کار می آید . با استفاده از آن مکان دقیق فلز مورد نظر را متوجه شده و فلز را از زیر خاک بیرون می کشد . این دستگاه برای تشخیص های جزئی فلز به کار می رود . این فلزیاب در تکنولوژی پیشرفته حتی قابلیت تشخیص فلز در زیر آب را نیز دارد .

مزایا و معایب فلزیاب دستی

 

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن ، آسانی در حمل و نقل ، تشخیص مکان دقیق فلز ، ارزان بودن و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد . این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه است که آن را بین کاوشگران محبوب کرده و خاص شمرده است . اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر ، عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد . در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کند . یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگری نیز برای رسیدن به هدف خود احتیاج پیدا کنید و این فلزیاب نتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند .

کاربرد های فلزیاب دستی

 

از کاربرد های مهم این دستگاه می توان به استفاده گسترده آن در گیت های ورودی و بازرسی های امنیتی در مکان هایی مانند فرودگاه یا دیگر ارگان های دولتی اشاره کرد . احتمالا اگر در این مکان ها حضور پیدا کرده باشید ، مشاهده کردید که با یک دستگاه کوچک دستی شما را بازرسی بدنی می کنند تا هر شئ تکنولوژی ها و برند های فلزیاب کنند . آن وسیله همان فلزیاب دستی است . طبیعتا در این مدل سازمان ها فلزیاب های شعاع زن کارایی ندارند . در نتیجه فرد باید دقت کند که با توجه به هدف خود ، دستگاه مورد نظر را تهیه کند . برای مثال حتی اگر هم ردیاب ، هم اسکنر و هم نقطه زن داشته باشید ، در زمان حفاری و شناسایی فلز در زیر خاک نمی توانید بدون پین پوینتر به هیچ فلزی دست پیدا کنید .

عدم کارایی فلزیاب دستی

 

هر دستگاهی نقاط ضعف و نقاط مثبت خود را دارد . به طور مثال از نقاط ضعف پین پوینتر می توان به این مورد اشاره کرد که زمانی که دارید در یک بیایان راه می روید و به دنبال فلز میگردید ، نمی توانید با این فلزیاب دستی چیزی کسب کنید . زیرا این دستگاه نهایتا تا عمق 50 سانت را تشخیص می دهد .

درحالی که شما به عنوان کاوشگر ابتدا به یک ردیاب برای مشخص کردن محدوده تقریبی فلز دارید . پس از اینکه دایره حدودی وجود فلز تعیین شد ، باید با یک نقطه زن به دنبال فلز در همان محدوده بگردید تا مکان فلز را به طور دقیق تر مشخص کنید . پس از آن شروع به کندن می کنید . بعد از حفاری در لایه های زیرین خاک ، احتیاج به پین پوینتر دارید تا بفهمید فلز دقیقا کجاست ، سپس همان نقطه را حفاری کنید و فلز را به سادگی خارج کنید . در نتیجه حالا می دانید با توجه به قصدتان ، فلزیاب پین پوینتر در اولویت خریدتان وجود دارد یا خیر .

 

فلزیاب دستی 09122302215
فلزیاب دستی
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک

قیمت دستگاه فلزیاب دستی

خوشبختانه قیمت دستگاه فلزیاب دستی نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار ارزان تر است . همانطور که پیشتر خواندید ،  قیمت این دستگاه از مزایای آن است . شاخص قیمت یک فلزیاب دستی از ۶ الی ۷ میلیون شروع می شود . اگر در یک شرکت معتبر باشید ، هرچه قیمت دستگاه فلزیاب دستی بالاتر برود ، معمولا کارایی آن نیز بیشتر می شود . البته این قاعده صرفا در زمانی است که دارید از یک مکان معتبر خرید می کنید . وگرنه خیلی از کلاهبرداران شارلاتان هستند که با همین بهانه دستگاه های قلابی و فیک را به قیمت های بالایی می فروشند و علاوه بر ضرر رساندن به خریدار ، در شاخص قیمت یک دستگاه در بازار فلزیابی اختلال ایجاد می کنند .

سخن پایانی

جهت مطلع شدن از قیمت معمول و نرخ صحیح هر دستگاه ، می توانید در بازار فلزیابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در سایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات کافی برخوردار شوید . هرچند از آن جا که این کار آن قدر که به نظر می آید آسان نبوده و نیاز به صرف زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای سهل تر بهره ببرید.

مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر نوع سوال شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد مربوطه به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای تست و آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

خرید فلزیاب از شرکت زرشناساندر نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت زرشناسان

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام زرشناسان

تلگرام زرشناسان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان