• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

فلزیاب مانتیکور Manticore

فلزیاب مانتیکور Manticore

فلزیاب مانتیکور Manticore

فلزیاب مانتیکور Manticore

فلزیاب مانتیکور Minelab Manticore یک دستگاه فلزیاب پیشرفته و نقطه زن حرفه ای است که توسط شرکت ماینلب استرالیا تولید می شود. دستگاه گنج یاب مانتیکور از دو فناوری GPR و مگنتومتر برای تشخیص فلزات و حفره ها در زیر زمین استفاده می کند.

Manticore استرالیایی یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی دارد. لازم است بدانید از طریق صفحه نمایش مانتیکور می توان کارهای مربوط به اسکن را به صورت حرفه ای کنترل کرد.

مانتیکور جزو سیستم های پیشرفته مینلب استرالیا است. تکنولوژی و فناوری جدید استفاده شده در این دستگاه سبب شده است به عنوان یکی از بهترین فلزیاب های استرالیا در بازار جهانی شناخته شود. در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی های این اسکنر همراه با مزایا و معایب آن بپردازیم. همچنین اطلاعاتی درباره آموزش نحوه کار با دستگاه، قیمت فلزیاب مانتیکور، کاربردها و شرایط خرید را خدمت شما اعلام می کنیم.

شعار ماین لب استرالیا برای این شاهکار خود “قدرت بیشتر، عمق بیشتر و یافته بیشتر” است. طلایاب مانتیکور جزو یکی از حرفه ای ترین فلزیاب های تاریخ است که توسط این شرکت استرالیایی تولید شده است.

 

فلزیاب مانتیکور Manticore 09122302215
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک
فلزیاب مانتیکور Manticore

ویژگی های فلزیاب Manticore

دستگاه طلایاب و نقطه زن مانتیکور جزو آن دسته از فلزیاب های پیشرفته است که سرشار از ویژگی می باشد. بررسی ویژگی ها، مزایای و معایب، خصوصیات جزئی و اقلام همراه دستگاه یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید قبل از خرید به بررسی آن بپردازید.

از ویژگی های اصلی فلزیاب مانتیکور می توانید به قدرت نفوذ و عمق اسکن آن اشاره کرد و همچنین سرعت عمل و بازدهی بی نظیر آن جزو اصلی ترین ویژگی ها و مزایای آن محسوب می شود. در ادامه به صورت کامل در رابطه با فناوری و تکنولوژی ساخت مانتیکور اصل صحبت می کنیم.

 

فلزیاب مانتیکور Manticore 09122302215
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک
فلزیاب مانتیکور Manticore

 

فناوری های ساخت Manticore

  • GPR (Ground Penetrating Radar)
  • مگنتومتر

مانیتور Manticore

  • صفحه نمایش لمسی 10 اینچی

قابلیت های ویژه دستگاه

  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • قابلیت تنظیم عمق نفوذ
  • قابلیت تنظیم تفکیک فلزات

مشخصات فنی فلزیاب مانتیکور مینلب

  • وزن: 1.3 کیلوگرم
  • طول: 1.4 متر
  • طول تاشو: 63 سانتی متر
  • منبع تغذیه: باتری لیتیوم یونی

 

 

مانتیکور ساخته شده با فناوری MULTI-IQ+

MULTI-IQ+ جدیدترین نسل از موتورهای فرکانس چندگانه همزمان از شرکت Minelab است که بر اساس موفقیت MULTI-IQ اصلی ساخته شده است. MULTI-IQ+ قدرت بیشتری را از طریق کویل در طیف وسیع تری از فرکانس های عملیاتی منتقل می کند تا اهداف بیشتری را در زمین روشن کند. این دستگاه پردازش سیگنال کاملاً بازسازی شده ای دارد که تبعیض پذیری پیشرفته، وضوح ID هدف بیشتر، جداسازی هدف بهبود یافته را ارائه می دهد و توانایی بیشتری به شما می دهد تا تبعیض و صدا را متناسب با شرایط تشخیص خود تنظیم کنید.

 

فلزیاب مانتیکور Manticore 09122302215
فروش فلزیاب در سایت دتکتاک
فلزیاب مانتیکور Manticore

عمق نفوذ طلایاب مانتیکور استرالیایی

عمق نفوذ دستگاه فلزیاب Manticore در شرایط مختلف حدودا 1 متر الی 2.5 متر می باشد. این عمق نفوذ برای کاوش در انواع زمین ها، از جمله زمین های سخت و سنگی، مناسب است. شما می توانید به راحتی در تمامی شهرهای ایران از این سیستم پیشرفته نقطه زن استفاده کنید.

میزان عمق اسکن این دستگاه جزو ویژگی های اصلی آن بوده و شرکت ماین لب در شعار خود به این موضوع اشاره کرده است.

قابلیت تنظیم حساسیت

با تنظیم حساسیت Manticore می توان میزان حساسیت دستگاه را به فلزات مختلف تنظیم کرد. این کار برای کسانی که قصد دارند فقط فلزات گرانها را تشخیص دهند بسیار کمک خواهد کرد.

قابلیت تنظیم تفکیک فلزات

با تنظیم تفکیک فلزات طلایاب Manticore می توان فلزات مختلف را از یکدیگر تفکیک کرد. این جزو قابلیت هایی است که اکثر جستجوگران و کاوشگران گنج و دفینه خواهان آن هستند. زمانی که بتوانید نوع فلز را تفکیک کنید دیگر نگران نویزها و خطا ها نخواهید بود.

حالت های جستجوی نهایی

دستگاه MANTICORE دارای 10 حالت جستجوی قابل تنظیم از جمله همه زمین برای جستجوی داخلی، ساحل برای جستجو در ماسه، موج و آب دریا و طلا برای جستجوی تکه های طلای طبیعی است.

ساخت و ساز بی نظیر و ضد آب بودن

هیچ زمینی با MANTICORE خارج از محدوده نیست، تا عمق 5 متر (16 فوت) برای کاوش های زیر آب (رتبه IP68) شیرجه بزنید تا اهداف پنهانی را که دیگران نمی توانند به آنها برسند پیدا کنید.

ایمنی EMI

ممکن است طوفانی در بیرون در حال وزیدن باشد، اما در داخل فلزیاب مانتیکور آرام و ساکت است. رد EMI بهبودیافته به این معنی است که می توان با استفاده از حساسیت بالاتر در حالی که اطلاعات هدف را منزوی می کنید، حتی در چالش برانگیزترین شرایط محیطی نیز می توان کار کرد.

 

 

لوازم جانبی فلزیاب مانتیکور

در سایت اصلی ماینلب برای فلزیاب مانتیکور چندین مورد به عنوان اکسسوری و لوازم جانبی مشخص شده است که ما در اینجا این موارد را برای شما لیست می کنیم. توجه داشته باشید که لوازم جانبی مانتیکور در پکیج اصلی موجود نبوده و در صورت نیاز می توانید به صورت جدا خریداری کنید. قیمت فلزیاب مانتیکور مینلب از اکسسوری های جانبی جدا بوده و در صورت تمایل در زمان خرید دستگاه می توانید موارد اضافه را نیز سفارش دهید.

لوازم جانبی مانتیکور شامل موارد زیر می شود:

  • M8 COIL WITH SKIDPLATE 8″X5.5″ ELLIPTICAL DOUBLE-D
  • M15 COIL WITH SKIDPLATE 15″X12″ ELLIPTICAL DOUBLE-D
  • M11 COIL WITH SKIDPLATE 11″ ROUND DOUBLE-D
  • ML 85
  • ML 105
  • خرید فلزیاب از شرکت زرشناساندر نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

    شرکت زرشناسان

    همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

    اینستاگرام زرشناسان

    تلگرام زرشناسان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان