• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

فلزیاب چیست ؟ انواع آن کدام اند ؟

فلزیاب وسیله ای است که برای پیدا کردن اجسام گم شده یا دفن شده درون زمین استفاده می شود .دستگاه فلزیاب با داشتن سیستم هوشمند اشیای با ارزش را شناسایی می کند .

ما انواع فلزیاب ها را داریم که هر کدام قابلیت های خود را دارند . مانند فلزیاب تصویری، نقطه زن ، فلزیاب بوقی و…ما در این مقاله راجب چند نمونه از فلزیاب ها توضیح مختصر ارائه می دهیم .

فلزیاب تصویری :

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که به جز پیدا کردن  فلزات توانایی اسکن و ارائه تصویر از عوامل زیر زمین را داشته باشد.که کی از پر کاربرد ترین  فلزیاب تصویری پانتر است . این دستگاه ها با استفاده از سنسور هایی که دارند زمین را اسکن کرده و اطلاعات را به صورت گراف های رنگی سه بعدی ذخیره می کنند .شما می توانید از آن  در زمان دیگر مورد برسی قرار دهید .

 

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

فلزیاب نقطه زن :

فلزیاب های نقطه زن دسته ای از فلزیاب ها هستند که برای پیدا کردن محل دقیق اهداف به کار میروند. بعضی از نقطه زن های پیشرفته قادر به اسکن فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق فلز و ابعاد آن نیز هستند.

این دسته از فلزیاب ها دارای اندازه و انواع مختلفی هستند. از فلزیاب دستی کوچک تا دستگاههای بزرگ و کامل که دارای قابلیت نقطه زنی هستند. فلزیاب مورگان 9000 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب نقطه زن است .

فلزیاب شعاع زن :

این دستگاهها معمولا دارای یک جفت دسته آنتن بوده و خوراک خور میباشند. منظور از خوراک خور بودن این است که اگر برای مثال شما درون دستگاه طلا را قرار دهید. دستگاه به دنبال فرکانس های مشابه خوراک قرار داده شده میگردد و شما را به محل قرار گیری آنها هدایت میکند. کار با این فلزیاب ها به تجربه بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب ها نیاز داشته و کاوشگر نیز در عملکرد دستگاه تاثیر مستقیم دارد.

معرفی پیشرفته ترین فلزیاب

فلزیاب به دلیل قابلیت شناسایی فلزات مختلف در زیر زمین، جذابیت بسیاری برای مردم دارد.با استفاده از فلزیاب، افراد می‌توانند فلزات قیمتی مانند طلا، نقره، برنج و سایر فلزات را در زیر زمین پیدا کنند .

بهترین فلزیاب  قدرت کاوش در اعماق زیر زمین را تا شعاع ۵۰ متر بسته به نوع خاک و اندازه فلز دارد  که ما را به هدف نزدیک تر می کند .

شرکت زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان