• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

قیمت فلزیاب Golden Sense

قیمت فلزیاب Golden Sense

قیمت فلزیاب Golden Sense

قیمت فلزیاب Golden Sense

فلزیاب Golden Sense محصول شرکت NOKTA ترکیه نه تنها قطعات کوچک طلا، سکه و دیگر فلزات کم عمق قابل کشف دیگر آشکارسازها را پیدا می‌کند، بلکه فلزات کوچک‌تر در اعماق باورنکردنی که دیگر فلزیاب‌ها نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند را نیز کشف می‌کند.

قابلیت تفکیک فلزات

گنج یاب و فلزیاب Golden Sense دارای تفکیک فلز برتر می‌باشد. این دستگاه طلایاب به کاربر در مورد نوع فلز با استفاده از تن‌های صدا و نورهای (ال ای دی) در رنگ‌های مختلف اطلاع می‌دهد.
به دلیل داشتن سیستم های پیشرفته و کارامد این فلزیاب شما قادر هستید طلا را عمق های مختلف کاوش و ردیابی کنید. فلزیاب نوکتا Golden Sense می تواند در انواع شرایط آب و هوایی با قدرتی بی نظیر ردیابی کند و رابط کاربری به شکلی می باشد که همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
قیمت فلزیاب Golden Sense09122302215
قیمت فلزیاب Golden Sense
فروش فلزیاب و ردیاب در دتکتاک
09122302215

قابلیت های فلزیاب Golden Sense

  • فرکانس کاری 17.5 کیلوهرتز
  • دارای 3 مد مختلف جست و جو
  • دارای دو LED مختلف جهت نشان دادن آهن و طلا/فلزات غیر آهنی
  • بالانس دستی سطح زمین
  • حساسیت قابل تنظیم
  • کویل های ضد آب
  • قابلیت کارکرد با 8 باطری استاندارد AA با زمان شارژدهی بیش از 30 ساعت
  • وزن بسیار سبک 1.7 کیلوگرمی
  • دارای دو سیستم هشدار LED و صوتی

عمق زنی فلزیاب گلدن سنس

با دستگاه فلزیاب گلدن سنس کاوشگر به راحتی می تواند اهداف موجود در زیر زمین کاوش کند. به طور ویژه این دستگاه برای قطعات طلا، سکه‌ها و فلزات کوچک طراحی شده است. طراحی این دستگاه مخصوص مناطقی که قطعات طلا، سکه و فلزات عمیق زیاد باشد مناسب است. اکنون دستگاه طلایاب Golden Senseاین فرصت را با توجه به کشف در اعماق باورنکردنی ارائه می‌دهد که از طریق طراحی الکترونیک، نرم‌افزار و کویل جستجوی مخصوص صورت می‌گیرد. همچنین این دستگاه انتخابی ایده‌آل برای یابندگان طلا، سکه، و گنج مناسب می‌باشد.

عمق کاوش در فلزیاب GOLDEN SENSE حدود 1.5 متر می باشد، در هر نوع زمینی می تواند کار کند. به دلیل طراحی ارگونومیک و فناوری پیشرفته محبوبیت زیادی را دارا می باشد، به دلیل داشتن سیستم بسیار سبک و قابل حمل این محصول را محبوب کرده است. وزن دستگاه چیزی حدود 1.7 کیلو گرم می باشد، به همین دلیل حمل و نقل این دستگاه بسیار آسان می باشد. فلزیاب گلدن سنس توسط شرکت نوکتا در کشور ترکیه تولید و عرضه شده است.

قیمت فلزیاب Golden Sense09122302215
قیمت فلزیاب Golden Sense
فروش فلزیاب و ردیاب در دتکتاک
09122302215

ویژگی های فلزیاب گلدن سنس

فلزیاب گلدن سنس قابلیت استفاده در هر مکانی را دارا می باشد و به راحتی در تمامی زمین‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. با تنظیمات تعادل و حساسیت زمین و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده‌ می توانید از این دستگاه استفاده نمایید، این امر Golden Sense را متفاوت می‌سازد. جعبه‌ی سیستم را می توانید از گردن آویزان کنید و دیگر مشکلی برای وزن این دستگاه نخواهید داشت. همچنین دسترسی راحت به دستگیره‌ی تنظیمات را در هر زمانی میسر می‌سازد. با کمک تفکیک ساده و قابل‌اطمینان شما قادر خواهید بودنوع فلز کشف‌شده را بدون دنبال نمودن اعداد و داده‌های پیچیده مشاهده نمائید.

قیمت فلزیاب Golden Sense

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه Golden Sense متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

قیمت فلزیاب Golden Sense09122302215
قیمت فلزیاب Golden Sense
فروش فلزیاب و ردیاب در دتکتاک
09122302215

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

آخرین مقالات

برچسب ها

تماس با تیم زرشناسان