• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

بهترین طلایاب در ایران

بهترین طلایاب در ایران

بهترین طلایاب در ایران

بهترین طلایاب در ایران

سیستم های  فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب این روز ها در بازار ایران با قیمت های مختلف، تحت لیسانس کمپانی های بزرگ و کوچک با تکنولوژی های گوناگون به فروش می رسند، در واقع اگر قصد تهیه یکی از این سیستم ها دارید با یکی از سردرگم کننده ترین بازار ها روبرو می شوید. اما با داشتن اطلاعات می توانید دستگاه مورد نیاز را تهیه کنید . فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند،

مدل هایی مانند سوپر سنسور ، لورنز، آلفا، استورم،جی پی ایکس5000 و… در بازار ایران به دلیل تفکیک  Just Goldمحبوبیت زیادی دارند. البته که صرفا برند نمی تواند تعیین کننده همه چیز باشد، بهترین گزینه این است که دستگاه توسط شما، شخص آشنا به این سیستم ها و همین طور فروشنده تست شود. خرید دستگاه هایی که امکان تشخیص در خاک هایی با عمق کم تر از 5 متر را دارند عموما دردسر کم تری خواهد داشت.شرط اصلی این است که دستگاه بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد.

 

بهترین طلایاب در ایران

بهترین طلایاب در ایران

انواع فلزیاب و طلایاب در ابعاد مختلف

شناسایی فلزات جدید و قدیمی نیز برای دستگاه ها دسته بندی متفاوتی را باز می کند، برخی مدل ها در تشخیص فلزات تازه تر بسیار سریع تر عمل می کنند، اما در مورد فلزاتی که قدیمی تر هستند و در عمق بیشتری دفن شده اند کار برای آن ها سخت است، به این نکته نیز در حین تهیه دستگاه فلزیاب و طلایاب دقت نمائید.

فلزیاب های اصلی قطعا نشان بررسی و سنسور میزان حساسیت را در خود جای داده اند و این یک قابلیت استاندارد در فلزیاب ها و طلایاب های اورجینال است.

ما در اینجا دو فلزیاب قوی را برای شما معرفی میکنیم .

اسکنر جی ام دی پرو پلاس

دستگاه اسکنر جی ام دی یک اسکنر قوی، پیشرفته و کاربردی می باشد، که دارای سوپرسنسور، لایوسنسور 8 سنسوره است. اسکنر GMD PRO PLUS از جدیدترین اسکنر های زمین شناسی می باشد.، که بدون سیم و با باطری لیتیومی با کارکرد ۱۲ساعت بی وقفه کار می کند.

اسکنر GMD PRO برای شناسایی و ردیابی انواع فلزات گرانبها، دفینه ها، جواهرات، و گنجینه ها طراحی و ساخته شده است. این دستگاه به دلیل طراحی ساده و کاربردی برای کسانی که تجربه گنج یابی و فلزیابی با دستگاه ها را نداشته اند بسیار مناسب می باشد. به دلیل داشتن نرم افزار های سه بعدی و نیز همچنین دقت بالا این دستگاه می تواند در شرایط سخت و دشوار کار کند.

از مشخصات اسکنر GMD PRO PLUS

  • نمایش لایه های زمین به طور دقیق
  • یافتن لایه های دست خورده ی فلزات
  • پیدا کردن دقیق حفره و اتاقک به وضوح
  • برد قوی بلوتوث تا شعاع ۲۰ متر
  • اسکن با حذف خطای لحظه ای بسته به نوع دستگاه
  • نرم افزاری تخصصی جامع با کاربری آسان
  • تحلیل عمق از مهم ترین متد های روش های تخمین عمق
  • اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و کمترین خطا
  • دارای بالاترین رزولشن خروجی از پردازش سیگنال ها
  • قابلیت حذف خطا های انسانی ناشی از لرزش دست و راه رفتن

 

بهترین طلایاب در ایران

فلزیاب ایمیجر 25000

دستگاه ایمیجر 25000 دارای یک ردیاب فوق حرفه ایی و پیشرفته است . این ردیاب قادر به تفکیک انواع فلزات از جمله طلا ، نقره ، مس ، اهن و… می باشد . با استفاده از ردیاب ایمیجر 25000 می توانید ذرات اضافه را حذف کنید تا بتوانید بسیار دقیق به هدف خود برسید .

کاربرد دیگر فلزیاب و گنج یاب ایمیجر 25000 قابلیت نقطه زنی این فلزیاب است . این فلزیاب دارای 3 لوپ به اندازه ای 25 – 55 و 1*1 یونیورسال است . تمامی لوپ ها ضد آب می باشند و قدرت بالایی در بالانس در انواع زمین های مختلف را دارد . شما می توانید در حالت نقطه زنی با این دستگاه هم ذرات اضافه را حذف و فلزات را به صورت دقیق تفکیک کنید . ایمیجر ۲۵۰۰۰ برای تمام شرایط خاک و زمین طراحی و ساخته شده است .

مهمترین ویژگی های سنسور های ایمیجر 25000

  • عمق مفید کاوش ۳۰ متر
  • قدرت تفکیک بسیار بالا
  • مشخص کردن متراژ هدف بصورت دقیق
  • اسکن ۳ بعدی با تکنولوژی روز دنیا و پردازش دیتا در لپ تاپ
  • تصویر گیری ابعادی از اهداف مختلف از قبیل فلزات با ارزش ، حفره ها ،‌راهرو ها و …

 

بهترین طلایاب در ایران

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید گرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید
میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت
حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن  با ما در ارتباط باشید

شرکت زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان