• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

دستگاه فلزیاب اقساطی

دستگاه فلزیاب اقساطی

دستگاه فلزیاب اقساطی

دستگاه فلزیاب اقساطی

شرایط فروش دستگاه گنج یاب قسطی

فروش اقساطی در شرکت زرشناسان بدین شکل است که نصف مبلغ به صورت نقد پرداخت شده و مابقی به صورت چک های

مدت دار دریافت میگردد.

در این روش فروش شرکت هیچگونه سود اضافه ای علاوه بر قیمت دستگاهها دریافت نکرده و دستگاهها طبق لیست قیمت

فلزیاب شرکت ارائه میشوند.

تمامی دستگاههایی که به صورت قسطی به فروش میروند از خدمات پس از فروش یکسانی با دیگر دستگاهها برخوردار بوده و

از این نظر تفاوتی ندارند.

انواع فلزیاب ها و کاربرد آن ها

دستگاه‌های فلزیاب انواع مختلفی دارند و هرکدام باتوجه به کاربرد خاص خود، به نحوی کار می‌کنند. این دستگاه‌ها به‌صورت کلی به هفت دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • فلزیاب‌های تفریحی (VLF)
  • فلزیاب‌های پالسی یا پیشرفته‌ای (PI)
  • فلزیاب‌های صنعتی
  • فلزیاب‌ها با امکان فرستنده و گیرنده (TR)
  • فلزیاب‌های فرکانسی
  • فلزیاب‌های مغناطیسی
  • فلزیاب‌های تصویری

که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها می‌پردازیم.

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215
دستگاه فلزیاب اقساطی
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

 

فلزیاب‌های تفریحی (VLF)

این دسته فلزیاب‌ها عمق زنی کم‌تری نسبت دیگر فلزیاب‌ها دارند و عمق کاوش فلز آن‌ها نیز معمولاً بین یک تا دو متر می‌باشد. دستگاه‌های VLF برای پیدا کردن اشیای فلزی که به سطح زمین خیلی نزدیک هستند، طراحی‌شده‌اند و دارای صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته می‌باشند.

فلزیاب‌های تفریحی دارای قدرت تفکیکی کم‌وبیش برابر با ۸۰٪ دارند، به بیانی دیگر این فلزیاب‌ها می‌توانند فلزات آهنی را از فلزات غیر آهنی با دقت ۸۰ درصد جدا کنند.

این فلزیاب‌ها از دسته مغناطیسی‌ها هستند که با شکل موج مغناطیسی مثل مثلثی یا مربعی یا سینوسی یا کلید مد فرکانس هرتز و کیلوهرتز کار می‌کنند دارای ساختار مدار با جریان انتشار مغناطیس می‌باشند.

که نشانه فرکانسی بودن آن سیستم نمی‌باشد و ذات این نوع دستگاه‌ها مغناطیسی است و با اسیلوسکوپ به‌خوبی شکل موج مغناطیسی را آشکار می‌نمایند.

فلزیاب‌های پالسی یا پیشرفته‌ای (PI)

فلزیاب پالسی یکی از انواع فلزیاب ها است که قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دارد، فلزیاب های پالسی با لوپ ۴۵ سانتی متر توانایی شناسایی فلزات در حجم زیاد را تا ۲ متر داشته و فلزات کوچک را نهایت در عمق ۴۰ سانتی متر را دارد.

فلزیاب‌های پیشرفته (pulse induction) دارای وزنی نسبتاً سنگین هستند زیرا که در ساخت آن‌ها از باتری‌های سنگین استفاده می‌کنند و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها به کمربسته می‌شود و مانیتور ندارد و ساده می‌باشند.

فلزیاب‌های پیشرفته (PI) قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیرفلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند

نوع پیشرفته این دستگاه‌ها با سیستم کاری PI-BH که پالسی تغییریافته هستند و قدرت بیشتری در تفکیک و عمق زنی دارند نیز وجود دارد.

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215
دستگاه فلزیاب اقساطی
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

 

فلزیاب‌های صنعتی

از فلزیاب‌های صنعتی در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی، صنایع بسته‌بندی وچوب‌بری و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

فلزیاب‌ها با امکان فرستنده و گیرنده (TR)

فلزیاب‌های فرستنده و گیرنده از یک دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل‌شده‌اند.

فلزیاب‌های فرستنده و گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لوله آب و رگه‌های بزرگ فلزی طراحی‌شده است و گاهی انبوه یاب گفته می‌شود.

کار کردن با این فلزیاب‌ها سخت بوده و به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب، گم کردن هدف، اشتباهات زیاد و اشتباه در تعیین محل دقیق فلز از فروش عمومی زیادی برخوردار نبوده.

فلزیاب‌های فرکانسی

این مدل دستگاه‌ها از نوع فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص فلزات در EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد یا تارگت ایکس می‌باشند که اکثر دستگاه‌های طلایاب از این نوع هستند.

استفاده از فلزیاب های فرکانسی به تجربه و تمرین نیازمند هستند، تا کاربرد بتواند در هر نوع صحنه کار فلزیاب فرکانس پایین را متناسب با موقعیت تنظیم نموده و هدف اصلی را شناسایی کند.

فلزیاب‌های مغناطیسی

عملکرد این دسته فلزیاب‌ها شامل، عمل تشخیص تفاوت فاز ایجادشده از تغییرات مربوط به شرایط میدان مغناطیس در سر جستجوگر یا کوئل ، لوپ و سنسور مغناطیسی می‌باشد.

هر نوع تغییر مغناطیسی از مواد معدنی، منابع یا تغییرات لایه‌های زمین درصحنه کار می‌تواند مانند فلز موردنظر یا طلا ایجاد واکنش یا پاسخ در این دستگاه‌ها ایجاد نماید و تنظیمات تشخیص فلزات در فلزیاب مغناطیسی به‌صورت همه فلزات و تفکیک می‌باشد.

اینکه فلزیاب مغناطیسی مانند فلزیاب پالسی یا فلزیاب وی ال اف با موج مغناطیسی توانایی جداسازی در ترکیب بازتاب فلزات بخصوص طلا یا نقره یا فلزات دیا مغناطیس را ندارد و این وضعیت شرایط عادی جریان مغناطیس است که در زمان انتشار در یک واحد خطی حرکت نموده.

به‌محض اینکه با یک شرایط مانع برخورد نماید که میدان مغناطیس منتشره با اختلال روبرو شده و بالانس زمینی خود را از دست دهد باعث می‌گردد شرایط خط انتشار میدان مغناطیس در ادامه انتشار مختل شده و دیگر توان حرکت نداشته.

برگشت میدان مغناطیس یا جابجایی ذرات میدان منابع که با آن برخورد نموده است شکل می‌گیرد و همین یکی از عواملی است که خطوط انتشار مغناطیس در اثر اختلال توان خود را ازدست‌داده و در اصل حالت ترکیب ولتاژ که میدان مغناطیس به‌صورت مرتبط شکل می‌دهد از بین رفته یا قطع می‌گردد.

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215
دستگاه فلزیاب اقساطی
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

فلزیاب‌های اسکنر تصویری

در فلزیاب اسکنر تصویری که با فرکانس کار می‌کند و جی پی ار اصل می‌باشد بنابر تنظیمات قبل از تصویرگیری با فیلتر یا آنالیز همان تصویر هدف یا طلا یا فلز تعیین‌شده را می‌توان تشخیص داد که در آن محدوده هست یا اینکه هدف موردنظر در آن محدوده نیست و این هم در اصل‌کاری است که اپراتور یا کاربر باید تمرین نماید تا به این خصوصیات دقیق برای تفکیک طلا یا هدف موردنظر دست یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان