• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد | L RODS محصول شرکت GDI یونان می باشد. این ردیاب دارای 2 انتن و پاور ماژول می باشد. پاورماژول این ردیاب به کمر وصل می شود و کاوشگران می تواند حجم فلز را بصورت گرم و کیلوگرم روی یونیت کمری مشخص کنند. ردیاب ال راد | L RODS توانایی کاوش تا عمق 5 متر وشعاع 400 متر را دارا می باشد. در این ردیاب با قراردادن خوراک در کف دست نوع فلز  مورد ردیابی را برای دستگاه مشخص می کنید.

 

ردیاب ال راد 09122302215
ردیاب ال راد
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

 

نکات زیر را هنگام کار با ردیاب خوراکی ال راد در نظر داشته باشید:

  • سعی کنید فلز نمونه خوراک دستگاه با افراد دیگر تماس نداشته باشد.
  • توجه داشته باشید که خوراک نمونه دستگاه در مجاورت فلزات دیگر قرار نگیرد.
  • وزن نمونه خوراک کمتر از 5 گرم نباشد.
  • حواستان باشد که در پایان کاوش، نمونه خوراک را از دستگاه خارج کنید

 

استفاده همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار:

طلایاب ال آر ال 1000 به طور همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار استفاده می کند. این قابلیت دستگاه ردیاب ال آر ال 1000 را به یک ردیاب قدرتمند تبدیل کرده است. با این سیستم کاربران به راحتی قادر خواهند بود اهداف را در شعاع عملکرد این دستگاه ردیابی کنند.

 

ردیاب ال راد 09122302215
ردیاب ال راد
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

 

بالانس زمین در طلایاب LRL 1000:

در فلزیاب LRL 1000 قابلیت گراند بالانس دقیق تمام ذرات و آلودگی های خاک را برطرف می کند و اپراتور می تواند به راحتی فلز مورد نظر را جست و جو کند. بالانس زمین در ال آر ال 1000 مشکلی را که بسیاری از ردیاب های موجود وجود دارد برطرف می کند و این اطمینان خاطر را به کاوشگر می دهد تا هدف مورد نظر را با اطمینان کاوش کند. این ردیاب دارای باتری قدرتمند ۹ ولتی می باشد که میتاونید بدون وقفه مدت زمان زیادی از ان استفاده کنید بدون اینکه نگران این باشید که باتری این دستگاه ضعیف و تمام شود . از سوی دیگر کم حجم بودن و جمع و جور بودن این دستگاه سبب شده تا بتوانید آنرا در هر مکانی که می خواهید ببرید و کاوش انجام دهید

 

آموزش کار با ردیاب ال راد

دفترچه آموزش گام به گام کار با ردیاب ال راد موجود است. این دفترچه توسط شرکت زرشناسان ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان و مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت. عزیزانی که از شرکت زرشناسان خرید خود را انجام می دهند، همراه با محصول اصلی، دفترچه راهنمای کار با فلزیاب را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با مطالعه دفترچه راهنمای ردیاب ال راد به صورت کامل، آموزش کار با این دستگاه را یاد خواهید گرفت و خواهید توانست از تمامی آپشن های این سیستم استفاده کنید. همچنین، در صورت خرید از شرکت زرشناسان آموزش کار با این دستگاه فلزیاب به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان داده می‌ شود.

 

ردیاب ال راد 09122302215
ردیاب ال راد
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

 

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد . که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند. مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند . کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

 

نتیجه گیری

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید با شرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت زرشناسان

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام زرشناسان

تلگرام زرشناسان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان