• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

نکات مهم گنج یابی

نکات مهم گنج یابی

نکات مهم گنج یابی

نکات مهم گنج یابی

چگونه با فلزیاب گنج پیدا کنیم؟

  1. آشنایی با دستگاه: دستگاه فلزیابخود را به طور کامل بررسی کنید. نحوه عملکرد و تنظیمات دستگاه را یادبگیرید تا بهترین عملکرد را از آن استخراج کنید.

  2. انتخاب منطقه مناسب: برای شروع به جستجو، منطقه‌ای را انتخاب کنید که احتمال داشتن گنج و فلزات ارزشمند در آن بالا باشد. می‌توانید با مطالعه تاریخ و اطلاعات محلی، تحقیق کرده و به مناطقی بروید که نشان‌های قدیمی، افسانه‌ها یا اسطوره‌های محلی مرتبط با گنج وجود دارد.

  3. تشخیص نوع و عمق فلز: با توجه به نمایشگر فلزیاب، تلاش کنید نوع فلز را تشخیص دهید. آشنایی با این نمایشگر و نشانه‌های مرتبط با فلزات مختلف مهم است. همچنین، با کنترل عمق دستگاه و تغییر تنظیمات، می‌توانید عمق فلز را تعیین کنید.

به یاد داشته باشید که کشف گنج با فلزیاب زمان‌بر و صبر می‌طلبد. همچنین، رعایت قوانین محلی و اجرای احتیاط‌های لازم بسیار مهم است.

نکات مهم گنج یابی09122302215
نکات مهم گنج یابی
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

عمق گنج یابی

عمقی که گنج‌ها پیدا می‌شوند به وابستگی مکان و شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد.

  • تاریخچه منطقه: اگر منطقه که در آن جستجو می‌کنید تاریخچه‌ی طولانی و جمعیتی بزرگ داشته باشد، احتمالاً گنج‌ها در عمق کمتری پیدا می‌شوند. این به این دلیل است که در طول زمان برخی از گنج‌ها به صورت تصادفی و کم عمق به طور مرتب روی زمین پنهان می‌شوند.
  • نوع خاک و زمین: خاک و زمین ممکن است باعث نفوذ سختی شود و به این ترتیب باعث شود گنج‌ها در عمق‌های بیشتری پیدا شوند. خاک‌های چینه‌ای و سخت‌تر ممکن است سرعت نفوذ فلزیاب را کاهش دهند و باعث کاهش عمق قابل تشخیص گنج‌ها شوند.
  • سنگ‌ها و موانع طبیعی: وجود سنگ‌ها و موانع طبیعی در زیر زمین می‌تواند باعث تشدید پویایی سیگنال‌های مورد استفاده توسط فلزیاب شود و باعث کاهش عمق تشخیص گنج‌ها شود.

 

چه دستگاهی برای گنج یابی بخرم؟

قبل از خرید هر فلزیاب، بهتر است مطالعه و مقایسه قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر برند و مدل را انجام دهید. همچنین، نظرات و تجربیات کاربران و محققان درباره عملکرد و کیفیت دستگاه‌ها را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه به بیان برخی فلزیاب هایی می پردازیم که برای کشف اهداف باارزش مناسب هستندو

  1. Minelab GPZ 7000: این فلزیاب با تکنولوژی GPZ که شامل سنسورهای زمینی و تکنیک‌های متعددی است، برای مکان‌یابی فلزات باارزش و عمق زیاد بسیار موثر است.

  2. Garrett ATX: اینفلزیاب ضد آب دارای تکنولوژی‌های متعددی است.

  3. Nokta Makro Gold Finder: این فلزیاب دارای تکنولوژی تشخیص طلای ریز و ذرات کوچک است که برای جستجو در مناطق غنی فلزات باارزش کارامد است.

نکات مهم گنج یابی09122302215
نکات مهم گنج یابی
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

هنگام کاوش برای پیدا کردن گنج، برخی نکات مهم را در نظر بگیرید. این نکات عبارتند از:

  1. مکان‌یابی: قبل از شروع به کاوش، بهتر است با تحقیقات لازم و پروانه‌بندی محل‌های مناسب برای جستجو آشنا شوید. اطمینان حاصل کنید که اجازه قانونی برای جستجو در آن منطقه دارید.

  2. تحقیقات اولیه: قبل از شروع به کاوش، تحقیقات اولیه درباره منطقه و نوع گنجی که به دنبال آن هستید را انجام دهید. این شامل بررسی تاریخچه، افسانه‌ها، نقشه‌ها و دیگر منابع مرتبط می‌شود.

  3. تمیز کردن منطقه: قبل از شروع به کاوش، اطمینان حاصل کنید که منطقه را تمیز کرده و لغزش و چالش‌ها را محدود کرده‌اید. همچنین، مراقب باشید که عمداً زیرزمین و زیر سطح را به خطر نیندازید.

  4. ترکیب استراتژی‌ها: استفاده از استراتژی‌های مختلف برای کاوش می‌تواند مفید باشد. برخی از روش‌های معمول شامل کاوش با الگو، بررسی مناطق با احتمال بالا، و تمرکز بر مناطق با تغییر در توپوگرافی و زمین‌شناسی است.

  5. ایمنی: همیشه به ایمنی خود توجه کنید. مثلا از ابزار ایمنی شامل دستکش‌ها و کلاه ذخیره استفاده کنید و در صورت لزوم از کمک دیگران استفاده کنید.

  6. رعایت قوانین و احترام به محیط زیست: همواره به قوانین محلی و محافظت از محیط زیست احترام بگذارید. هرگونه آسیب به تاریخچه، محیط زیست یا ملک عمومی را اجتناب کنید.

خرید فلزیاب

همیشه به دیگران اطلاع دهید و قبل از جستجو در مناطقی که به دیگران تعلق دارد مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با دستگاه ها و قیمت روز محصولات با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان در تماس باشید.

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمتفلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان مراجعه کنید

نکات مهم گنج یابی09122302215
نکات مهم گنج یابی
فروش فلزیاب وطلایاب در دتکتاک
09122302215

نتیجه گیری

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت زرشناسان

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام زرشناسان

تلگرام زرشناسان

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

آخرین مقالات

فلزیاب G-Maxx II

فلزیاب G-Maxx II

فلزیاب Gold Finder 2000

فلزیاب Gold Finder 2000

فلزیاب موبایلی

فلزیاب موبایلی

فلزیاب NATIONAL GEOGRAPHIC

فلزیاب NATIONAL GEOGRAPHIC

برچسب ها

تماس با تیم زرشناسان