• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

شرایط اخذ مجوز فلزیاب

شرایط اخذ مجوز فلزیاب

شرایط اخذ مجوز فلزیاب

شرایط اخذ مجوز فلزیاب

در این مقاله قصد داریم در رابطه با شرایط اخذ مجوز فلزیاب اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی و عزیز قرار دهیم. همچنین برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب قلمی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان  در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

نمی توانید در هر جایی که می خواهید کاوش کنید. هر زمین از نظر قانونی و حقوقی متعلق به کسی می باشد و برای کاوش حتما نیاز به اجازه دارید. بنابراین اگر این مقررات را رعایت نکنید با زندان یا جریمه های سنگین برای ورود به حریم خصوصی مواجه می شوید.

کسب اجازه برای کاوش در زمین نه تنها برای شما مهم است، بلکه برای همه کسانی که در عرصه فلزیابی فعالیت می کنند، حیاتی است. بهترین راه برای پذیرفتن این است که به طور مستقیم از تلفن یا ایمیل خود یا از آنها بخواهید به طور مستقیم تماس با آنها.

نحوه گرفتن مجوز حفاری از میراث فرهنگی

مقررات و قوانین فلزیابی در ایران کاملا متفاوت می باشد. زیرا استفاده از فلزیاب و گنج یاب در ایران ممنوع می باشد و برای دریافت مجوز باید به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنید.

اما گنج یابی در ایران مخاطبان خاص خود را دارند و  اگر هم موفق به کسب مجوز نشوند بدون مجوز هم فعالیت می کنند. در کل این مقررات به شرح زیر می باشد:

  1. وزارت صنایع و معادن مکلف است ضوابط اعلام شده از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور را به هنگام ثبت اعلامیه تأسیس‌، به متقاضیان ساخت دستگاه های فلزیاب ابلاغ نماید.
  2. خرید، فروش‌، نگهداری و استفاده از دستگاه های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث‌ فرهنگی کشور است‌.
  3. اشخاص متقاضی دریافت مجوزهای موضوع این آیین‌نامه‌، علاوه بر شرایط عمومی اشتغال به کار و با توجه به شرایط ذیل و ضوابط مندرج در دستورالعمل صادر شده از سوی سازمان میراث فرهنگیکشور، تقاضای خود را به سازمان مذکور تسلیم خواهند کرد.
  4. تبلیغ دستگاه های فلزیاب از طریق رسانه‌های عمومی‌، مطبوعات‌، چاپ و نشر پوستر و سایر روش های تبلیغاتی فقط با مجوز سازمان میراث فرهنگی کشور مجاز است‌.

 

شرایط اخذ مجوز فلزیاب09122302215
شرایط اخذ مجوز فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

 

قانون جدید فلزیاب و خرید فلزیاب قانونی

تعداد زیادی از مردم از گذشته‌های دور به ‌دنبال کشف اموال عتیقه و گنج بوده‌اند. افسانه‌های زیادی نیز در این ‌رابطه وجود دارد. این موارد و طمع افراد سبب شده ‌است تا آن‌ها با هدف پیدا کردن اموال قدیمی و باارزش برای یافتن فلز اقدام کنند. در شرایطی که شخصی بدون داشتن مجوز قانونی از سازمان میراث فرهنگی این اقدام را انجام دهد یا حتی فلزیاب را نگهداری کند، مرتکب جرم نگهداری فلزیاب شده ‌است. با این شخص مطابق قانون برخورد خواهد شد.

آیا خرید و فروش فلزیاب جرم است؟

افرادی که قصد دارند این دستگاه را بفروشند یا بخرند، باید با مجوز سازمان میراث فرهنگی این اقدام را انجام دهند. یعنی باید حوزه فعالیت خود را به‌ طور دقیق مشخص کنند تا بتوانند برای آن مجوز بگیرند. معمولا جرم خرید و فروش دستگاه فلزیاب با هدف حفاری و کاوش غیرمجاز محقق می‌شود. چنانچه فردی این اقدامات را انجام دهد، به مجازات جرم خرید و فروش دستگاه فلزیاب محکوم خواهد شد.

 

فلزیاب چیست؟

فلزیاب وسیله‌ای جهت کشف اشیا و اجسام فلزی است. در شرایطی که اجسام فلزی در زیر خاک، پشت دیوار یا محل‌های دیگر پنهان یا مفقود شده باشند، از این دستگاه برای پیدا کردن آن‌ها استفاده می‌شود. زمانی ‌که دستگاه فلزیاب در اطراف دیسک خود، فلزی را کشف کند، شدت میدان مغناطیسی با تغییراتی مواجه خواهد شد.

فلزیاب‌ها انواع مختلفی دارند. آن‌ها با توجه به قدرت تفکیک و موارد استفاده، تقسیم‌بندی می‌شوند. بعضی از فلزیاب‌ها قدرت کمی دارند و بعضی پیشرفته‌تر هستند. شرکت زرشناسان در حوزه فروش دستگاه فلزیاب ایرانی فعالیت دارند، شما می توانید برای خرید دستگاه مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

فلزیاب یک وسیله مفید محسوب می‌شود که متاسفانه افراد سودجو آن را برای کاوش غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌دهند. این دستگاه کاربردهای زیادی دارد. از استفاده‌های مفید این دستگاه می‌توان به کاربرد آن در فرودگاه برای پیدا کردن فلز در اموال مسافران اشاره کرد.

 

شرایط اخذ مجوز فلزیاب09122302215
شرایط اخذ مجوز فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

خرید فلزیاب دیجی کالا

در بررسی فلزیاب‌های مختلف، فلزیاب vlf همواره به عنوان ارزان‌ترین دستگاه معرفی می‌شود. دستگاه‌های فلزیاب به عنوان ساده‌ترین دستگاه‌ها در عمق‌های یک متری بسیار پرکاربرد هستند، تجهیزات این دستگاه از دو کویل مجزا تشکیل شده و قدرت بالایی در تشخیص انواع فلزات و تفکیک آن‌ها دارد.

این دستگاه قابلیت بالایی در کاوش‌های میدانی دارد؛ اما با توجه به آنکه قدرت عمق‌زنی بسیار پایینی دارد، اغلب آن را با عنوان فلزیاب تفریحی نیز معرفی می‌کنند. برای خرید فلزیاب دیجی کالا و اطلاع از قیمت طلایاب ارزان و نیز همچنین مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما درارتباط باشید.

قیمت فلزیاب دیجی کالا

فلزیاب مجموعه‌ای است کـه بـا استفاده از آن کودکان و نوجوانان می‌توانند. با تکیه بر مهارت‌های شخصی و آموزش‌های DVD راهنمای محصول و همچنین همراهی والدین، برای خود یک فلزیاب واقعی و عملی بسازند و با استفاده از آن به کشف فلزات موجود در پیرامون خود بپردازند.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب دیجی کالا با شرکت زرشناسان در ارتباط باشید. برای خرید فلزیاب می توانید با شرکت زرشناسان در ارتباط باشید. شرکت زرشناسان با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

برخی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت دستگاه عبارتند از:

  1. ویژگی‌های فنی: عمق شناسایی، حساسیت، دقت و سرعت پاسخگویی به شناسایی فلزات، می‌تواند قیمت فلزیاب را تحت تأثیر قرار دهد. دستگاه‌های با ویژگی‌های بالاتر معمولاً قیمت بیشتری نیز دارند.
  2. برند: برند دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت فلزیاب تأثیرگذار باشد. برندهای معتبر ترجیحاً هزینه بیشتری را در بر می‌گیرند.
  3. بازار: با توجه به وضعیت بازار، قیمت فلزیاب می‌تواند تغییر کند. در بازار رقابتی، قیمت‌ها معمولاً پایین‌تر هستند و در بازار کم رقابت، قیمت‌ها بالاتر هستند.
  4. محل تولید: محل تولید دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. دستگاه‌های تولید شده در کشورهایی با هزینه‌های تولید کمتر، معمولاً قیمت پایین‌تری دارند.

 

شرایط اخذ مجوز فلزیاب09122302215
شرایط اخذ مجوز فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در دتکتاک
09122302215

 

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت زرشناسان

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام زرشناسان

تلگرام زرشناسان

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با تیم زرشناسان