• 09122302215
  • ایران- تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

فلزیاب مورگان 18000

فلزیاب مورگان 18000

فلزیاب مورگان 18000

فلزیاب مورگان 18000

عمق کاوش دستگاه Morgan 18000 تقریبا 8 متر است، که با سیستم متال دتکتور و عمق اسکن ۱۷ متر به صورت Live 3D Scan انجام می شود. فلزیاب مورگان ۱۸۰۰۰ امکان شناسایی دقیق عمق هدف به صورت عددی و شکل هدف به صورت سه بعدی را به شما می دهد. این دستگاه نقطه زن پالسی جزو برترین نقطه زن پالسی با تکنولوژی پالس E و سیستم تصویری (Live Scan) در جهان می باشد.
تمام لوپ های فلزیاب مورگان ۱۸۰۰۰ ضد آب و قابلیت تفکیک را دارند. نقطه زن مورگان برای تمامی شرایط های خاک و زمین طراحی و ساخته شده است. قدرت آنالیز و پردا تمام فلزات (و غیر فلزات) و منوی اختصاصی برای تفکیک طلا، همچنین دارای ثبات و پایدار ی بسیار بالا در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد، که دارای خاصیت جاست گلد را است.

 

فلزیاب مورگان 1800009122302215
فلزیاب مورگان 18000فروش فلزیاب طلایاب

 

لوازم جانبی قابل اتصال دستگاه مورگان ۱۸۰۰۰:

  • کویل ۲۵ قابل خرید سانت دابل D بهترین کویل برای تفکیک عددی اهداف فلزی است.
  • لوازم کویل ۵۵ متر مربعی با ساختار جدید
  • فریم یک در یک مناسب یافتن اهداف متوسط در عمق کمتر از ۲ متر است.
  • فریم یک و نیم در یک و نیم قابل خرید
  • فریم دو در دو قابل خرید مناسب اهداف عمقی و زیر یا کمتر از ۵ متر است.
  • فریم سه در سه قابل خرید برای اهداف خیلی بزرگ و عمق ۸ متر مناسب است

 

معرفی گنجیاب قدرتمند مورگان 18000

در بین دستگاه های حساس به طلا یکی از برترین دستگاه morgan 18000 از سری فلزیاب های مورگان است. که با سیستم مکمل کارکرد سه گانه باعث شده تمامی نیاز های اپراتور های گنج برطرف شود. کنار هم گذاشتن تمامی تکنولوژی های دستگاه آن هم در یک دستگاه کار آسانی نیست. اما دستگاه مورگان با خلق مدرن ترین تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث شد این امر محیا شود.

تصور کنید بهترین نوع فلزیاب پالسی را در کنار برترین شعاع زن و ردیاب فرکانسی استفاده کنید. این دستگاه 3 بعدی از نوع ویدیو اسکن مگنومتر با 4 سنسور مغناطیسی قدرتمند قادر است به شما تصاویر زنده از زیر زمین بدهد. فلزیاب مورگان 18000 از یک سوپر سنسور اختصاصی بهره می برد، که در مواقع خاص برای استفاده ی سریع تا عمق بالا بسیار کاربردی هست.

 

فلزیاب مورگان 1800009122302215
فلزیاب مورگان 18000 فروش فلزیاب طلایاب

 

 

سیستم فلزیاب نقطه زن بوقی دستگاه مورگان 18000

از دیگر ویژگی های این محصول منحصر به فرد قابلیت حذف ذرات بسیار بالا می باشد. با دستگاه مورگان دیگر خبری از مواد و ذرات آلوده ی معدنی نیست. نقطه زن بوقی مورگان 18000 از نوع پالسی هست، همانطور که می دانید دستگاه های پالسی بیشترین عمق نفوذ را دارند. اما در مورگان بیشتر از عمق نفوذ به ثبات و حساسیت دستگاه توجه شده این امر باعث بالا رفتن کیفیت عملکرد دستگاه شده است.

سنسور های مگنومتر موجود در این دستگاه قابلیت شبیه سازی 3 بعدی تمامی حفره ها و تونل های زیر زمین را دارد. سوپر سنسور morgan 18000 یکی از قویترین سنسور ها در نوع خودش هست و باعث می شود در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اسکن و تحلیل زمین زیر پای خود کنید. از دیگر ویژگی های این محصول منحصر بفرد قابلیت حذف ذرات بسیار بالاست. این دستگاه نمونه بروز و پیشرفته تر از فلزیاب مورگان 5000 است، که دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فرد است.

 

فلزیاب مورگان 18000 09122302215
فلزیاب مورگان 18000فروش فلزیاب طلایاب

 

 

امکانات و قابلیت های ویژه فلزیاب مورگان ۱۸۰۰۰ عبارتند از:

  1. شناسایی فلزات با دقت بالا: این دستگاه قابلیت تشخیص انواع فلزات را داراست. با توجه به نوع فلزات مختلف، می‌توانید حساسیت دستگاه را تنظیم کنید.
  2. تشخیص عمق فلزات: با استفاده از فناوری پالس الکترومغناطیسی، قابلیت تشخیص عمق فلزات را دارد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا فلزات را در عمق‌های مختلف زیر زمین شناسایی کنید.
  3. تشخیص حالت فلزات: این دستگاه قابلیت تشخیص حالت فلزات (آلیاژی یا خالص) را داراست. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا فلزاتی را که به صورت آلیاژی با سایر فلزات ترکیب شده‌اند، شناسایی کنید.
  4. قابلیت تشخیص اندازه فلزات: قابلیت تشخیص اندازه فلزات را داراست. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید اندازه فلزات را تخمین بزنید.
  5. تنظیم حساسیت: با توجه به شرایط مختلف محیطی، می‌توانید حساسیت دستگاه را تنظیم کنید.
  6. مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی: برای استفاده در شرایط مختلف محیطی طراحی شده است. مقاومت خوبی در برابر شرایط سختی مانند گرد و غبار، رطوبت و دمای بالا یا پایین دارد.

 

خرید فلزیاب MORGAN 18000

شما کابران و اپراتوران عزیز می توانید برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه ها با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

  • خرید فلزیاب از شرکت زرشناسان

    در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید باشرکت زرشناسان در ارتباط باشید، این شرکت دارای 20 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

    شرکت زرشناسان

    همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید

    اینستاگرام زرشناسان

    تلگرام زرشناسان

     

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

برچسب ها

تماس با تیم زرشناسان